sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Rentoudun katsomalla videoita

Antti Tuisku tuli kolmanneksi television Idois-kisassa.
Hän on saanut enemmän huomiota kuin kilvan voittaja. Antti hurmaa tyttöjä suklaasilmillään ja iloisella
luonteellaan. Lauluista on tullut hittejä.

MONI PITÄÄ SINUA PIKKUTYTTÖJEN SUOSIKKINA. NIIKÖ ON?

Tule käymään joskus ravintolakeikallani. Siellä on hirveästi porukkaa, mutta pikkutyttöjä ei siellä näy.
oulussa oli ulkokeikalla jopa 5000 ihmistä.

KUULUUKO SINULLE SIIS HYVÄÄ?

Hyvää kuluu, kiitös.
Syyskuussa ilmestyi levyni juhlapainos. Siinä on ylimääräinen kappale,"Kahdestaan,"jonka esitän Gimmel-yhtyeen Jennin kanssa.

ONKO SUOSIO JOTENKIN MUUTTANUT SINUA?

Kun kävin Rovaniemellä, kaverit sanovat:" Kiva kun olet sama tyhmä Antti kuin ennenkin." En siis varmaan ole muuttunut. Olen oppinut sanomaan joillekin asioille ei.Muuten ei jaksaisi.

MITEN RENTOUDUN KIIREN KESKELLÄ?

Menen sohvalle makaamaan, otan perunalastuja ja kastikkeita ja katson vuokravideota. Saastan soitella
kavreillekin. jos minulla on pari vapaapäivää, lennä kotiin Rovaniemelle.
Lentämiseen menee kamalasti rahaa.

OLET NJYT SUOSIOS HUIPULLA. PELKÄÄTKÖ ETTÄ SUOSIO LOPPUU?

En mieti sellaisia. Teen vain kovasti töitä. Ei voi luottaa että suosio kestäisi ikuisesti. En halua miettiä
missä olen viiden vuoden kuluttua. Toivottavasti olen vain terve.

AHDISTAAKO PALVONTA KOSKAAN?

Se on imartelevaa, mutta sitä ei saa mietti liikaa.Muuten katoaa järki  päästä.

JOUDUTKO PIENTE FANIESI VUOKSI MIETTIMÄÄN MITÄ TEET TAI SANOT?
OLETHAN HEILLE ESIMERKKI:

On tärkeintä pysyä oman itsenään. Jos muuttaa itseään, on erittäin huono esikuva muille.

MIKÄ ON IKÄVINTÄ JULKISUUDESSA?

En halua valittaa, mutta laujallakin on oltava oma rauha. Se ei ole kivaa, jos joku vieras ihminen tulee
kotirappusille ja odottamaan. Niin on käynyt.

OMA IDOLISI?

Sellaista ei ole.Arvostan artisten, joilla on sanottamaan.

KATOAAKO LAPI-MURTEESI HELSINGISSÄ?

En usko. Kerran huomasin sanovani"mä"ja säikähdin.

KIVA KEIKKSMUISTO?

Olin keilla, ja Uuno-elokuvista tuttu Simo Salminen tuli pyytämään minulta nimikirjoitusta. Olen kova
Uuno-fani.
Sanoin, että minun pitäisin pyytää sinulta nimikirjoitusi!

HAAVEILETKO SUOSIOSTA ULKOMAILLA?

Haluan päästä mahdollisimman pitkäkke. jos pääsisin esiintymään ulkomaille, se olisi hienoa.

OLET ILOPILLERI,MUTTA MIKÄ SAA SINUT SUUTTUMAAN?

Pienet jutut voivat suututtaa.
Olen amu-uninen ja siksi aikainen herääminen ärsyttää.
Myös liiallinen kiire suututtaa joskus.


Erja Jutila

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti